IBAIONDO txostenak

2017/02/21

AUZITEGIEK MERCADONA ETA URRETXINDORRA IKASTOLA-ri ERRAZTASUN URBANISTIKOAK EMAN IZANA AURPEGIRATZEN DIO UDALETXEARI / LOS TRIBUNALES REPROCHAN AL AYUNTAMIENTO LAS FACILIDADES URBANÍSTICAS A MERCADONA Y LA IKASTOLA URRETXINDORRA

AUZITEGIEK MERCADONA ETA URRETXINDORRA IKASTOLA-ri ERRAZTASUN URBANISTIKOAK EMAN IZANA AURPEGIRATZEN DIO UDALETXEARI

Euskal Autonomia Erkidegoko Auzitegi Nagusiak 
Miribillako Mercadona eraikitzeko lurzoruaren birkalifikazioa baliogabetu du, beraien haunditzea finantziatzeko Urretxindorra Ikastolak saldu zuen lurra. Erabaki honek supermerkatua eta eskolako eraikin berria finkatzen den eraikinaren eraistea ekar lezake. Auzitegiak Udaletxeari aurpegiratzen dio ikastolari eta Mercadonari finantzarioki on egiteko planeatze urbanistikoko bere ahalmena iritziaren araberako eran erabiltzea.

http://www.elcorreo.com/bizkaia/201702/18/tsjpv-anula-recalificacion-suelo-20170218095616.html

Ibaiondo Plataformatik, gure urteroko txostenetan, 2013 eta 2016ko Eusko Legebiltzarreko agerraldietan, Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza Sailarekin mantendu ditugun bileretan eta Bilboko Eskola-Kontseiluan salatu dugu operazio irregular honek gure barrutiko Eskola Publikoei kalte egiten ziela.

Pagasarribide BHI-aren, San Adrian BHI-aren eta Iruarteta HLHI-aren handitze lanak 4 urte baino gehiagoko atzerapena daramaten bitartean, Udaletxeak orain auzitegiek baliogabetu berria duten birkalifikazio urbanistiko “express” baten bidez, multinazional honen eta itundutako eskola honeinteresei lagundu die eta Miribilla auzoko Eskola Publikoen handitze planen atzerapena ekarri dute.


Aburto Alkatearen udal-taldeak eta Uriarte Sailburuak eskola “elitista” gutxi batzuentzako beraien “pribilegio” politika alde batera utzi beharko lukete eta gure auzoetako Eskola Publikoekin konpromisoa benetan hartu, eskola-segregazioari frenoa jarriz eta aurreko legealdian hitzartutako plan eta lanak eginez.







LOS TRIBUNALES REPROCHAN AL AYUNTAMIENTO LAS FACILIDADES URBANÍSTICAS A MERCADONA Y LA IKASTOLA URRETXINDORRA
El Tribunal Superior de Justicia del País Vasco ha anulado la recalificación del suelo para construir el Mercadona de Miribilla, terreno que fue vendido por la Ikastola Urretxindorra con el que se ha financiado la ampliación de este centro educativo. Esta resolución podría conllevar el derribo del inmueble donde se asienta el supermercado y el nuevo edificio escolar. El Tribunal reprocha al Ayuntamiento el haber utilizado su potestad de planeamiento urbanístico de manera discrecional para beneficiar financieramente a la ikastola y Mercadona.
Desde la Plataforma Ibaiondo, en nuestros informes anuales sobre la situación escolar de nuestro Distrito, en nuestras comparecencias en el Parlamento Vasco en 2013 y 2016, en las reuniones que hemos mantenido con el Departamento de Educación del Gobierno Vasco, y en el Consejo Escolar de Bilbao hemos denunciado que esta operación irregular perjudicaba a las escuelas públicas de la zona.
Mientras las obras de ampliación del IES Pagasarribide, el IES San Adrian y el CEP Iruarteta llevan más de 4 años de retraso, el Ayuntamiento de Bilbao, a través de una recalificación urbanística “express”, que ahora los tribunales acaban de anular, ha favorecido los intereses privados de la multinacional y de esta escuela concertada, y ha contribuido al retraso de los planes de ampliación de las escuelas públicas del barrio de Miribilla.

El equipo municipal del Alcalde Aburto y la Consejera Uriarte deberían de abandonar su política de “privilegios” para unas pocas escuelas “elitistas”, y comprometerse de verdad con las escuelas públicas de nuestros barrios, trabajando para poner freno a la segregación escolar, y ejecutando las obras y planes comprometidos en la legislatura anterior.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina