Dokumentu hau ez da etorkizuneko Euskal Hezkuntza Lege baten oinarria, mugatua eta eskasa delako. Oinarrizko gaiak kanpoan uzten ditu:
-Ez du sistemaren egungo antolaketa eta ondorien azterketa zuzena egiten
-Ez du Finantzaketa-ereduaren berrikuspena egiten (eskola publikoaren kalterako)
-Ez dio Aniztasunari erantzun egokia ematen (ez du aztertzen berdintasunean oinarritutako hezkuntzarako sarbidea, eta aniztasun, sozial, ekonomiko, kultural, indibidualari... ez dio erantzun egokia ematen)
-Ez du batzen diagnostiko partekatu bat (dokumentuak jasotzen duen diagnostikoa ez du barneratzen Eskola Publikoko familiei arduratzen gaituena).
Laburbilduz, Euskadiko Eskola Kontseiluak eta Hezkuntza sailak onartutako dokumentu honek ez du gizarte kohesio eta hezkuntza inklusiorako hezkuntza eredu berri bat planteatzen. Beraz, EHIGEk, eztabaida prozesu guztian parte hartu ondoren, txosten honen aurka bozkatu du.
“HEZKUNTZAREN ALDEKO AKORDIOA” DOKUMENTUA EZ DA EUSKAL HEZKUNTZA LEGEAREN OINARRIA
-No analiza correctamente la organización actual del sistema y sus consecuencias
-No tiene en cuenta la evolución de la financiación (en detrimento de la Escuela Pública)
-No da una respuesta adecuada a la diversidad (no hace lo suficiente para garantizar el acceso a la educación en condiciones de igualdad y atender la diversidad social, ecónomica, cultural, individual....)
-Es incapaz de llegar a un diagnóstico compartido de nuestro sistema educativo (no ha sido capaz de integrar las preocupaciones de las familias de la Escuela Pública)
En resumen, este Documento aprobado por el Consejo Vasco de Educación y el Departamento de Educación, no supone un avance hacia un modelo educativo para la cohesión social e inclusión educativa. Razón por la cuál, EHIGE, habiendo participado en todo el proceso, ha decidido votar contra este informe.
EL DOCUMENTO “BASES PARA EL ACUERDO POR LA EDUCACIÓN” NO ES LA BASE PARA UNA FUTURA LEY VASCA DE EDUCACIÓN
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